czwartek, 30 sierpnia 2012

Dodatek 3: "One Direction"

A/N: Po dłuuuuuugiej przerwie prezentuje Wam 3 dodatek... Obecnie zawiesiłam FBI-Direction, ale zapraszam was na nowe opowiadanie, pt. Choice - http://choicetotake.tumblr.com/. To tyle z mojej strony, enjoy x
Aha, no i będzie jeszcze czwarty i ostatni dodatek.




(perspektywa Niall’a)
*rok po śmierci Valerie i Liam’a, luty 2014*
Miałem niecałe 20 lat, mieszkałem w nowym mieszkaniu z moją narzeczoną Jade i… wychowywaliśmy dziecko.  No bo co innego mieliśmy zrobić z Primrose? Nie mogliśmy jej oddać, wolą naszych przyjaciół było, abyśmy się nią opiekowali.
Jako zespół ogłosiliśmy kilkuletnią przerwę. Bez Liam’a nie mogliśmy spokojnie pracować, było za wcześnie, nie chcieliśmy zmieniać piosenek. Przez to jego duch żył z nami, a na nowy album mieliśmy nagrać zupełnie nowe piosenki. Ale o tym później.
Śmierć Liam’a i Valerie poruszyła wszystkich, cały świat tym huczał. Dlaczego to zrobili, wyglądali na takich szczęśliwych po jej wyjściu z kliniki… A jednak. Przez pierwszy miesiąc siedzieliśmy z chłopakami zamknięci w salonie, przytulaliśmy się i płakaliśmy razem. Nie wiem jak przeżywały to nasze dziewczyny, a jej przyjaciółki, wtedy każdy myślał tylko o tym, że odeszli. I nie wrócą. Wtedy Primrose pomieszkała z panią Humphrey u cioci Valerie, bo my nie dawaliśmy rady. Katherine Humphrey również nie wytrzymywała psychicznie, więc w sumie opiekowała się nią pani Nina.
Nigdy nie wylałem tylu łez, ile wtedy. Ja i Zayn rozumieliśmy się najbardziej, bo byliśmy najbliżej Liam’a. Harry i Louis… przejęli się, owszem. Ale nie robili tego, co my. Zayn przestał palić, ja przestałem jeść i siedzieliśmy w domu… zamieniając się tymi nałogami. Na początku drapało mnie w gardle, ale później było coraz lepiej. Paliłem dokładnie miesiąc, ale po tym czasie Jade się dowiedziała i kazała mi rzucić. Malik przytył 2 kilo, ale przy jego niedowadze było to w sam raz, więc nikt nie zauważył. Co innego mieliśmy począć? Nie przywrócimy im życia. Nie przywrócimy życia Liam’owi.
Pamiętam, że kiedyś kłóciłem się z Zayn’em o każdą dziewczynę. Zawsze ‘wybierały’ jego. Ale Jade była inna i Liam mi to uświadomił… I wtedy się wszystko zaczęło. Spotkanie z fanami, poznanie Valerie, zazdrość Louis’a. W sumie to było nawet zabawne. Ale i bolało. Dobre wspomnienia nie wymarzą tego, co dla niej zrobił, jak skrzywdziła nas i wielu innych fanów. Choroba usprawiedliwia jej śmierć, ale dlaczego wciągnęła w to naszego przyjaciela? Choć… ja chyba zrobiłbym to samo, gdyby Jade… ta myśl mnie tak zabolała, że znowu zacząłem łkać, a chłopaki mnie pocieszali.
Gdy Primrose miała 2 latka pani Humphrey zmarła na zawał. Nie powiedzieliśmy jej o tym, a sami w sekrecie pojechaliśmy na pogrzeb. Pani Payne oraz Nicole i Ruth chciały nam pomóc, ale miały za daleko i nie chcieliśmy im robić kłopotu. A po za tym dawaliśmy sobie radę sami i… naprawdę nieźle nam szło.
Kiedy miała 8 lat oznajmiliśmy jej, że Jade jest w ciąży i że będzie miała siostrzyczkę. Przyjęła to z radością, bo zazdrościła Cheryl tego, że ma rodzeństwo. No dobra, to nie do końca to samo, ale jednak.
(perspektywa Zayn’a)
*marzec 2019*
Córka moja i Blair, Cheryl, kończy dzisiaj 4 latka, a za tydzień moja partnerka ma termin porodu Jason’a, naszego syna. Dzisiaj wypada również premiera naszego pierwszego albumu od śmierci Liam’a i drugiego w ogóle. Wróciliśmy na szczyt z nowym singlem, prasa sobie o nas przypomniała i porównywała zdjęcia sprzed 5 lat. Oczywiście udzieliliśmy mnóstwo wywiadów, Harry i Louis tłumaczyli swoje związki z dziewczynami (które były w sumie przykrywką dla Larry), ale i tak przez cały wywiad obejmowali się, łapali za ręce… Jak to Larry. Ja opowiedziałem o Blair, która była jedną z najbardziej rozchwytywanych piosenkarek w Wielkiej Brytanii, więc wszyscy ją znali, ale chcieli znać moją wersję, jak się z nią żyje, o naszej córeczce i nadchodzącym kolejnym Malik’u.
Najciężej miał Niall. Dziennikarz spytał go o plany na przyszłość i wtedy się rozpłakał. Powiedział, że patrzenie w oczy Prim często jest męczące, bo przypomina mu jego przyjaciela. Jade czasem też nie daje rady, bo mała jest cholernie podobna do Valerie. Ale to nie jest najgorsze. Ostatnio powiedziała jego żonie, że podejrzewa, że nie jest ich córką. Inteligentna mała bestyjka. Zgadła.
Oczywiście Horan nie pozwoli jej obejrzeć tego wywiadu, mimo iż nie komentowaliśmy śmierci Liam’a i Valerie. Tylko nasza trochę spora „rodzinka” o tym wiedziała, o tym co się wydarzyło naprawdę. Do mediów powędrowała wersja o nieszczęśliwym zatruciu i tyle.
Po powrocie do domu przywiozłem Cheryl prezent – nową, śpiewającą lalkę Barbie, w sumie figurkę wykonawczyni jej ulubionych piosenek, Demi Lovato. Chciałem, żeby moja mała była tak silna, jak ta kobieta i dała radę w życiu.
- Kocham cię, tato – wyszeptała mi na ucho i pocałowała w policzek.
- Też cię kocham, mała. O, patrz, ciocia Jade po ciebie przyjechała – wyjrzałem za okno, a Blair spojrzała na mnie zdziwiona. – Obiecałem Cheryl, że może jechać na noc do Prim – wyjaśniłem, a ciężarna tylko pokiwała z uśmiechem głową. Mieliśmy mieć wieczór dla siebie.
Po odjeździe córki, wiedziałem, że ta noc nie będzie pełna seksu. Wiadomo, 9 miesiąc ciąży to nie przelewki. Jednak my już dawno odkryliśmy, że w miłości nie chodzi tylko o stosunek płciowy. Chodzi o wzajemne zrozumienie, czułość i zaufanie. Dlatego zrobiłem romantyczną kolację, a potem przytuleni oglądaliśmy po raz tysięczny film „Prosto w serce”, całując się. Blair zasnęła na kanapie w moich ramionach, ale w pewnym momencie poczułem pod sobą, jakby… wodę. Obudziłem ją.
- Kochanie… chyba wody ci odeszły – a mówiąc to, zbladłem, odsunąłem ją od siebie i zadzwoniłem po pogotowie. Blair w pośpiechu zaczęła pakować swoje rzeczy do szpitala.
Tej samej nocy urodził się Jason Michael Malik, ważący 2,5kg i mierzący 51cm. Byłem dumny, patrząc w jego oczka. Identyczne jak u Blair. Oboje kochałem bezgranicznie. Brakowało nam tylko Cheryl, ale w sumie to dobrze, że nie szwędała się z nami po nocy po szpitalach. Pewnie śpi u Horan’ów, niczego nie świadoma. Zadzwoniliśmy do nich następnego dnia. W szpitalu pozwolili mi spać na łóżku w jednej sali z Blair. Ale zamiast spać, wspomniałem pracę nad albumem…
Pamiętam, jak raz wcześniej przyszedłem do studia, myślałem, że będę pierwszy. Była ósma rano, a umówiliśmy się na  8.30. Dźwiękoszczelna kabina była zasłonięta roletą. Upijając łyk kawy ze Starbucks zacząłem ją odsłaniać, a następnie… plunąłem prosto w szybę i szybko opuściłem roletę. W kabinie Harry i Louis sobie obciągali, ale chyba widząc mnie, zawstydzili się. Po kilku minutach wyszli ze środka i zaczęli mnie przepraszać, a ja… ja po prostu wybuchnąłem śmiechem. Był środek lata 2018, a ja pierwszy raz od śmierci Liam’a dostałem wręcz głupawki. Rozbawił mnie fakt, że przyłapałem moich żonatych przyjaciół na seksie w miejscu publicznym. Patrzyli się na mnie zdziwieni i sami zaczęli się śmiać. Potem do pomieszczenia wszedł zdziwiony Niall, któremu ledwo dysząc opowiedziałem, co zobaczyłem. A słysząc jego śmiech, ten sam, który towarzyszył nam przy nagrywaniu Video Diaries podczas X-Factor, wiedzieliśmy na pewno: wracamy do pracy.
Innego dnia Horan przyprowadził Prim do pracy, bo Jade musiała wyjechać do Paryża razem z Jeanette, ponieważ jedna miała ważną wystawę, a druga tydzień mody. Czteroipółlatka była ciekawa świata, więc na początek ponaciskała wszystkie przyciski tak, że głos Louis’a brzmiał jak Chuck Norris. Producent tylko krzywo na nią patrzył, ale gdy nagraliśmy już część piosenki małej najbardziej spodobał się głos Harry’ego.
- Jak za starych, dobrych czasów, kiedy większość na mnie leciała – westchnął Styles, za co dostał ode mnie kuksańca w bok. – No co? Mała ma gust – wyszczerzył się i zmierzwił jej ciemne włosy.
Było w niej coś wyjątkowego. Inne dziecko zaczęłoby piszczeć z nudów. Ale Primrose Payne po prostu siedziała wpatrzona w nas z rozdziawioną buzią, a oczy jej się błyszczały.
(perspektywa Jeanette)
*lipiec 2030*
W styczniu urodził się James Styles, syn mój i Harry’ego. Owszem, mieliśmy późno dziecko(oboje mamy po 34 lata), ale mimo wszystko był śliczny i zdrowy. Nie można mu jeszcze określić koloru włosów, ale oczy na pewno ma po tacie.
Abigail powoli zaczyna pytać, dlaczego jej tatuś i Harry się całują, więc starają się tego przy niej nie robić. Postanowiliśmy jej wyjaśnić nasze relacje dopiero, gdy będzie starsza.
Obecnie One Direction nagrywają ogółem piąty album, czyli czwarty bez Liam’a. Tylko najwierniejsi fani pamiętają, że z nimi był, młodsze pokolenie przyzwyczaiło się do takiego, a nie innego składu.
(perspektywa Blair)
- Cheryl, gdzie mój naszyjnik od cioci Valerie? – spytałam moją prawie szesnastoletnią córkę, która właśnie pisała do kogoś SMS.
- Dałam go ponad rok temu Prim na urodziny – mruknęłam pod nosem, a ja wyrwałam jej telefon z ręki. – Ej!
- To była jedna z niewielu pamiątek po niej! Jak mogłaś to zrobić?!
- Prim jest jej córką, ona w ogóle nie ma pamiątek. Ani wspomnień, mamo – spojrzała mi w oczy, zupełnie jak Zayn, kiedy czuł się winny i próbował złagodzić sytuację. Zrobiłam głęboki wdech:
- Następnym razem mów mi, kiedy chcesz coś wziąć, ok? – odparłam tylko, a ona pokiwała głową. Oddałam jej telefon i zadzwoniłam ze swojego do Jade.
- Masz jakieś plany na jutro? Robimy z Jeanette i Olive małą imprezę i pomyślałam…
- Jutro wyjeżdżamy na miesiąc do Stanów, do Heath’a i Danielle. Chcieliśmy puścić Primrose samą, ale… prawo zabrania przed 18 rokiem życia. No ok, trochę się też boję…
- Rozumiem – westchnęłam. – Do zobaczenia za miesiąc… ej! Ale przecież teraz jest sesja nagraniowa chłopaków!
- Niall zostaje z Daisy w domu, a my dwie jedziemy. Los Angeles to podobno piękne miasto – niemal widziałam jej uśmiech. Ja dawno tam byłam, podczas trasy po USA.
- Ok., no to miłej podróży – dodałam i rozłączyłam się.
Czasami wydawało mi się, że Jade nie chce naszej przyjaźni czy pomocy i robi to tylko ze względu na swojego męża i Prim. Rozumiałam ją, przypomniałyśmy jej o najgorszych latach Val i tak dalej, ale… chyba powinna zapomnieć, prawda?
(perspektywa Louis’a)
*następnego dnia*
- Gdzie się schowała mała Abigail…? – wyszczerzyłem się, szukając małej po całym salonie, mimo iż widziałem jej nogi wystające spod kanapy. – Bo zawołam Jeanette i się skończy! – pogroziłem jej dla żartu.
- Ale Jean jest w pokoju James’ea - zachichotała mała i wtedy wyciągnąłem ją spod kanapy i wziąłem na barana. Harry i Olive akurat wrócili z zakupów, więc podałem małą mojej żonie i pocałowałem oboje.
- Mówiłam ci coś na ten temat, panie Tomlinson – pokazała ruchem głowy na Hazzę, a ja machnąłem ręką. – Wieczorem będziecie mieć dom dla siebie, robimy u Blair małą imprezkę – wyszczerzyła się.
- A co z dziećmi? – spytałem.
- Niall i Zayn będą siedzieć z Cheryl u Horanów i ich pilnować. No wiesz: Jason, Daisy, Abigail, James… - wyliczała na palcach.
- Załapałem – odparliśmy oboje z moim „technicznie” mężem i zaśmialiśmy się.

Wiek wszystkich na rok 2030:
Olive Tomlinson, Danielle Peazer-Somerhalder – 40 lat
Louis Tomlinson – 38 lat
Heath Somerhalder – 37 lat
Niall Horan, Zayn Malik, Jade Horan – 36 lat
Harry Styles, Jeanette Styles, Blair Cast-Malik – 34 lata
Primrose Payne – 17 lat
Cheryl Malik– 16 lat
Jason Malik – 12 lat
Daisy Horan – 8 lat
Abigail Tomlinson – 5 lat
James Styles – pół roku

29 komentarzy:

  1. Wow *-* jesteś świetna! Cudowne zakończenie tzn ostatnia część ;) dobrze że dodałaś ich wiek na dole...kurcze i już teraz nie ma co czekać na coś nowego :/ mam nadzieję że na FBI kiedyś się coś pojawi :) xxxxx
    To mój ostatni komentarz kurde nie lubię ich pisać.. Ale chyba zwykłe dziękuję starczy prawda ?
    Pa, trzymaj się xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Matulo, Larry istnieje, i ta akcja z obciąganiem to miazga #lol.Jak wyobrażam sobie Primrose to kurde nie moge, zapewne przepiękna dziewczyna.Tommo bawiący się w chowanego z córeczką, tylko czemu wołanie Jean i zabawa się kończy, aż tak zła nie jestem haha <3
    UWIELBIAM TO! ma być więcej dodatków kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc zacznę od tego że w cholere mi się podoba :D
    'Zayn przestał palić, ja przestałem jeść' - rozwala hahahah. Już sobie wyobrażam minę Zayna, jak ktoś zaczyna rodzić XD Ale i tak gwiazdami rozdziału są Larry! :D Zryłam na cały dom, kiedy przeczytałam o obciąganiu ;p Louis świetny tatuś, no ciekawe jak wytłumaczą swoje relacje dzieciom hahaha :) Świetne są te dodatki! Tylko czekać na ten ostatni :c No i szkoda, że zawiesiłaś na razie FBI, ale wybaczam bo Choice jest fantastyczne! Informuj mnie oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow świetnie.!!
    cały czas kiedy wspominam tą historię poruszają się u mnie niesamowite emocje.! To opowiadanie zapamiętam chyba na zawsze. ; ))
    Serdecznie pozdrawiam i oczywiście czekam na następne rozdziały na innych blogach. ' ]]

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze świetne i uwielbiam ten blog. Po drugie kocham film "Prosto w serce"!!! Dawno go nie ogl, więc zapewne popołudnie spędzę przed TV :D Dzięki, ze przypomnienie o jednym z moich ulu filmów :D Czekam :)
    @Ola143Cody
    Zapraszam do siebie i @Tusiulinka na wspólnego bloga http://ja-studentka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już na wstępie chciałabym przeprosić za spam, ale chcę poinformować o nowym rozdziale, który pojawił się niedawno na moim blogu http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/. mam nadzieję, że przeczytasz i wyrazisz swoją opinie. pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam - jenny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. No, miał być komentarz na koniec bloga, więc dodaję :)
    Tak bardzo podoba mi się ten blog, że fhqadjfyusep ♥ Choć czasami przypominał poprzedni blog, Camp Direction (ciąża, śmierć jakiegoś bohatera), to chyba mogę szczerze i bez bicia przyznać, że jest lepszy od poprzedniego. :) Kocham wszystkich bohaterów, a Larry mnie rozwalił *_* Debile dwa ♥ Co tu dużo mówić... Uwielbiam Cie, to, jak piszesz, Twoje pomysły, everything ;33 Niech moc będzie z Tobą ,bijacz :D
    http://wakacyjny-oboz-z-1d.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytałam właśnie cały twój blog. kurczę... jest świetny. szkoda tylko, że nie było żadnych scen +18 z zaynem. dobry jest :D TY świetnie piszesz, genialnie! czytałam twoją historię o eleanor i harrym i choice. kocham cię :D mam nadzieje, że dodasz ostatni dodatek i napiszesz kiedyś jeszcze coś takiego :) pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do poczytania i skomentowania bloga http://onedirection-opowiadaniebyklaraii.blogspot.com/ . W życiu Amy dzieje się różnie, wiele przeszła. Wakacje, niezwykłe chwile spędzone z Harrym, cudowna noc. Lecz w ciągu kilku miesięcy wszystko się zmienia.... Natarczywe fanki, lęk o własne życie. Co się stanie ? Jak potoczą sie losy bohaterki ?

    OdpowiedzUsuń

  10. Bardzo podoba mi się twój blog , a rozdział jest tak ciekawy ,że czytałam go aż 3 razy i nie mogę się doczekać kolejnego .
    No cóż pozostaje mi życzyć ci dużo weny i zapraszam do mnie na bloga : http://foreveryoungonedirection-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na moje opowiadanie , liczę na komentarz a jeśli spodobał ci się mój blog to zaobserwuj : )
    http://neversayneveruntilyoutry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. http://myheartismysoul.blogspot.com/ Zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  13. [SPAM]
    Przepraszam ,ale nie znalazłam zakładki "spam".
    Chciała bym zaprosić cię na mojego bloga. Mam nadzieje ,że zainteresują cię losy Jasmine i Niall'a.
    http://reason-to-smilex.blogspot.com/
    Zapraszam również na mojego drugiego bloga ,który będę prowadzić po zakończeniu RTS.
    http://rember-the-name.blogspot.com/
    Jeszcze raz przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  14. I just like the valuable information you provide for
    your articles. I will bookmark your blog and test once more here frequently.

    I'm moderately certain I will be informed plenty of new stuff proper right here! Best of luck for the following!

    My web site: vacation packages to las vegas

    OdpowiedzUsuń
  15. This paragraph gives clear idea in support of the new viewers of blogging, that in fact how to do running a blog.


    Here is my web blog: demo.socialengineexpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Why viewers still use to read news papers when in this technological globe the whole thing
    is presented on web?

    Also visit my web page ... verticaljump.einfohound.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi, Neat post. There is a problem with your site in internet
    explorer, might check this? IE nonetheless is the marketplace
    leader and a huge part of other folks will omit your excellent writing because of
    this problem.

    My web blog - vertical jump workouts

    OdpowiedzUsuń
  18. What's up everyone, it's my first go to see at this web site, and article is genuinely fruitful in support of me, keep up posting
    these articles.

    Feel free to visit my site; www.kiazzakiazza.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastic blog! Do you have any recommendations for
    aspiring writers? I'm planning to start my own site soon but I'm
    a little lost on everything. Would you propose starting with
    a free platform like Wordpress or go for a paid option?
    There are so many options out there that I'm completely confused .. Any tips? Cheers!

    Here is my blog post mortgage leads generation

    OdpowiedzUsuń
  20. Heya! I realize this is kind of off-topic but I needed to ask.
    Does running a well-established website like yours require a large amount of work?

    I am completely new to writing a blog but I do write in my journal on a daily basis.
    I'd like to start a blog so I can easily share my personal experience and thoughts online. Please let me know if you have any kind of ideas or tips for brand new aspiring bloggers. Thankyou!

    Feel free to surf to my web-site :: workouts to improve vertical jump

    OdpowiedzUsuń
  21. There is certainly a lot to find out about this issue.
    I really like all of the points you made.

    my web page :: workouts to improve vertical leap

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh my goodness! Incredible article dude! Thank
    you, However I am experiencing difficulties with your RSS.
    I don't know why I can't join it. Is there anyone else having identical RSS issues?
    Anyone that knows the solution will you kindly respond?
    Thanx!!

    my web page: demo.sedeveloper.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I'm really enjoying the theme/design of your weblog. Do you ever run into any browser compatibility problems? A small number of my blog visitors have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Firefox. Do you have any solutions to help fix this problem?

    Feel free to visit my web blog ... www.ultimate-wuerzburg.de

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi there, I discovered your web site via Google while searching for a related topic, your web
    site got here up, it looks good. I have bookmarked it in my google bookmarks.


    Hi there, just turned into alert to your blog thru Google, and
    found that it's truly informative. I'm gonna watch out for brussels.
    I'll be grateful if you continue this in future. Many people will likely be benefited out of your writing. Cheers!

    Here is my web-site: Exercises to Increase vertical

    OdpowiedzUsuń
  25. Quality articles is the secret to interest the users to pay a visit the web
    page, that's what this web page is providing.

    Feel free to visit my web page Exercises To Increase Vertical Jump

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello there! Quick question that's totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when browsing from my iphone4. I'm trying
    to find a template or plugin that might be able to fix this issue.
    If you have any suggestions, please share. Cheers!



    Also visit my web page: Discerningdate.com

    OdpowiedzUsuń
  27. I think the admin of this website is genuinely working hard
    in favor of his web page, for the reason that here every stuff
    is quality based data.

    Look at my web site: workouts to increase vertical jump

    OdpowiedzUsuń
  28. Not ever now have confidence in the actual other people proclaim information on
    different models fortunately ensure you go out all alone to locate
    these devices and formulate evaluation. Flooring .
    that could options you can fruit and vegetable liquids, the type of juice machine can
    you carve out? Your provides this kind of icing in the wedding cake.
    The following soft towel travel bag is going to be put on
    a huge hydraulic attention. Not only do you
    will need to award lots of beverages away from the vegetables since you can easily, that implies wringing retailer
    . put in of all material through the lustrous pulp, but in truth you must also
    stab in which mighty facial skin. Most of us have seen
    news; these USDA indicates a consistent intake of 5 in order to really Thirteen portions of fruit and veggie's!

    Feel free to visit my page the blendtec� total blender

    OdpowiedzUsuń